Riešenie reklamácií

  1. Prečítajte si Obchodné podmienky, ktorých súčasťou sú aj reklamačné podmienky (bod 8).
  2. V prípade reklamácie si stiahnite tento Formulár pre reklamáciu/výmenu tovaru a vyplňte ho podľa inštrukcií. Myslite prosím na to, že podľa vyplneného formulára budeme postupovať pri riešení vašej reklamácie, preto vás žiadame o čo najpresnejšie vypísanie popisu chyby a korektné vypísanie kontaktných údajov.
  3. Dokument vytlačte, podpíšte a zašlite nám ho aj spolu s reklamovaným tovarom na adresu uvedenú v sekcii Kontakty.

Ako vrátiť tovar do 14 dní

V prípade, ak si prajete od zmluvy o kúpe odstúpiť bez udania dôvodu, môžete tak urobiť do 14 dní od kúpy (prevzatia) tovaru, ktorý ste si u nás objednali.

  1. Ak chcete od zmluvy bez udania dôvodu odstúpiť, môžete tak urobiť do 14 dní.
  2. Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy kliknutím na odkaz: Formulár pre vrátenie tovaru
  3. Po otvorení dokumentu vytlačiť a výpísať podľa pokynov. Zabaliť a poslať s tovarom na adresu. Nezasielať na dobierku, ale priamo na adresu prevádzky uvedenú v sekcii Kontakty.

Vrátený tovar prosím dobre zabaľte, aby neprišlo k jeho poškodeniu behom prepravy. Pri vrátení doručte prosím tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.). Tovar neposielajte na dobierku, zásielka sa vám vráti späť neprevzatá! Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru na zákazníkom uvedený bankový účet. V prípade, ak ste nakupovali ako podnikateľ, prečítajte si prosím Obchodné podmienky pre podnikateľov.